onsdag 20 juli 2011

Snark

Nu när vi varit borta så har vi lagt honom ungefär på samma sätt varje kväll,
ammat i sovrummet där det är mörkt och sedan lagt ned honom i liggdelen till vagnen
och hängt en filt över, sedan har han somnat för natten.. funkar lika bra hemma,
hoppas det fortsätter såhär smidigt.. Innan så har vi gått och lagt oss alla 3 samtidigt.


Har precis skickat iväg en masssssa bilder för framkallning, från han föddes tills nu,
ska bli så kul och fixa med album sen:)

Nu tänkte jag lägga upp lite bilder från Umeå-resan;

Mama

Bästa farmor

Fiskelycka

Saga uttråkad, blev lite topmodel istället

Hopp

Saga, Clara o Vincent

Besökte Emmas nya lägenhet

Promenad ute i stugan

Mogen lillebror
        Han låg och log så sött i sömnen, så jag hämtade kameran för att fånga det men han vaknade :P
Strandkillen
Pappa på grillen
Det var jobbigare än vad jag hade tänkt att lägga upp bilder, tror jag lägger in lite då och då istället:P
Hursomhellst så har vi haft det riktigt bra hemma, och taaaaaaaaaaack såååå mycket för allt både mamma, pappa o marie och farmor och farfar <3

2 kommentarer:

  1. oooh madelen, din blogg är supermysig nu :)

    SvaraRadera
  2. Hihi oh tack så mkt, känns jättebra!

    Vart var det du bodde?

    Sen måste jag fråga, är det Hasse på bilden?
    Ser ut som en gammal vän som heter Hasse på Fiskelycka bilden! :D

    Kram

    SvaraRadera