onsdag 3 augusti 2011

Kväll

Det har varit en lång och händelserik dag för Vincent idag,
han har fått se och varit med om så mycket, blivit klämd på låret av en dansk tant bl.a som
babblade danska med honom och jag fattade ingenting :P
Hursom så har han sovit rätt bra idag ändå, och nu på kvällen, men han somnade vid halv 8 så då la jag honom
i sängen för natten. Men nu har han sovit oroligt sedan dess.. hoppas hoppas han inte vaknar
och tror att det är morgon kl 01 eller nåt.
Jaja, jag måste ju inte kliva upp någon speciell tid imorgon så det är inte så farligt, men ändå :P

1 kommentar:

  1. Ja, Iza berätta för mig om 145 :D Jätte kul ju, gulligt :)
    Något jag blev glad över efter 5.5 vek sem va att 147 kände igen mig :)
    Hälsa på när du tycker det passar. Men vill du göra det snart så kanske ändå måndagar är bäst. Men Iza vill gärna bli informerad om när du kommer.
    Börjar 8 imorgon.. Har semester i kroppen fortfarande, men bäst att sova nu kanske ;p Kramar*

    SvaraRadera