tisdag 27 september 2011

Duktiga Madelen

Ja för att idag har jag promenerat i 2 timmar, och med bra fart. 
En liten sväng i centrum bara på jakt efter badpool till Vincent, men det blev en leksak istället.
Har ställt mig på vågen också, och det går nedåt, sakta men säkert.. Min rygg är numera
fri från valkar, den är som vanligt igen! Efter förlossningen så undrade jag om allt fett
från magen hade hoppat och satt sig bak på ryggen, blev rädd att det skulle vara svårt
att få bort. Men, nu är det borta och min midja är tillbaka och jag har inte börjat träna än, BINGO.
Vincent i vagnen idag

1 kommentar:

  1. Roligt att du komenterade inlägget anhående TV tittande. Almis tycks också väldigt inresserad när det råkar vara fotboll på, även att följa med och titta på pappas innebandymatcher är väldigt fängslande. Är väl kanske all rörelse som är spännande.

    God morgon och fortsatt trevlig dag!

    SvaraRadera