tisdag 27 september 2011

Madelen vs. Vincent

Nu i allt flyttande hittade jag min barnbok, kul att jämföra lite med Vincent.
När jag föddes var jag 50cm och vägde 3220gram. 
Hasse var 52cm och vägde 3300gram.
Vincent 54cm och vägde 4165gram.
Undrar vem han brås på egentligen.
Vincent leder just nu med ca. 4 kg
Något han verkar ha ärvt av mig är "latheten" haha.. tror inte han kommer vända på sig än på ett tag
Stod sedan att jag var 7 månader när jag vände mig från rygg till mage, bättre sent än aldrig.
Jag 6 månader och 7½ månad. Tycker mig se lite likheter med Vincent men Hasse tycker det är önsketänkande, det är ingen som har sagt att han är lik mig, bara att man ser direkt att det är Hasses barn.. men lite finns det, eller hur?????

Haha måste bara lägga upp den här bilden, intryckt i en dockvagn, här börjar jag bli tjock :P Hösten -88, var väl 8-9 mån.

1 kommentar:

  1. Söt du var! :) Kul att titta på sånt där sen man själv var liten tycker jag, och att jämföra med sin egen unge också!

    SvaraRadera