fredag 25 maj 2012

Fullt upp

Ja det är så mycket nu att jag ibland bara vill gråta, inget går som jag vill.
Idag har varit en lång dag, morgon kl.06 och sedan åkte vi till Linn vid 9 för att kolla på en karnival,
massor med folk i det otroligt vackra vädret idag. Sedan hem och äta lunch, dammsuga, måla lite vägg,
åka och handla, hem igen med en tröööttt kille som bara sovit 30min idag, fixa middag o sedan mysa.
När han somnat har jag fixat med tårtan, gjort 3 olika mousser varav en jag fick slänga.
Stressen bara ökar och imorgon väntar min första arbetsdag, 9-21.15.
Jag trodde att jag började nästa helg.. Det är väl inte hela världen om kalaset på söndag inte blir perfekt men han fyller ju bara 1 en gång.
Om dygnet bara var några timmar längre imorgon så att jag hann..
Hade varit lite enklare om hasse inte hade behövt jobba över så länge.. Sådärja, nu har jag klagat färdigt idag.

Nu vet jag inte hur detta blir, vårt internet är inne på sin 5e dag att inte fungera nu så jag skriver från mobilen.








2 kommentarer:

  1. Älskade Vännen!! Önskade jag bodde närmare så jag kunde hjälpa till!!!! Men du får inte ha för höga krav på dig..Han o gästerna är nog nöjda med en glad Madde o om tårtan inte är perfekt spelar ju ingen roll..Men jag förstår hur du känner Vännen!!
    Sköt om dig o pussa på hjärtegrynet från mig! Love U..<3 Mamsen

    SvaraRadera
  2. Kan inte tänka mig annat än att kalaset blir kanon vännen! Skönt att rörorna redan är gjorda! Känns ofta som dessa heldagar kan förstöra mycket. Men du har ju trots allt förberett. Det Vincent kommer uppskatta mest är ju att alla kommer och busar med honom, sen presenterna och ätandet. Ni kanske kan va ute om det är fint väder? :)
    Han ser verkligen charmig ut på bilderna! Den när han sitter vid bordet med ett sort leende blev min favorit! ;) *Kram*

    SvaraRadera