söndag 27 maj 2012

Nu har Vincent haft sitt första kalas! Hela Hasses familj kunde komma så det var jättekul, lite tråkigt
att min bor så långt bort men min syster kom i alla fall. Oturligt var också att lillebror for till Umeå
över just denna helgen, men svägerskan kom ändå så det gjorde mig glad. Trots att jag var stressad
som en galning så tror jag ändå att det inte blev så tokigt ändå. Tårtan blev inte alls så tjusig, men
den blev hyfsad.. nu när jag läst på om tårtor så använder de flesta mallar och sånt, så det ska jag
inhandla till nästa gång. Smörgåstårtan blev också hyfsad, eller nästan bra, jag tycker inte om det
själv men jag smakade lite, det understa lagret med bara ost och paprika-gegga åt jag ;)
Syns inte så bra för solen, men på kanten på tårtan sitter en liten marsipan-Vincent med en boll.

Vincents söta lilla kusin

Paketöppning. Malin ser road ut? Haha

Vincent sitter med farmor och öppnar paket.

Vi satte oss utomhus, så alla fick hjälpa till att bära.. det blev en del.

1 kommentar:

  1. Båda tårtorna var helt fantastika Madde! Du hade gjort det så himla bra!! :)

    SvaraRadera