tisdag 4 september 2012

Tisdag och försovning

Imorse försov jag mig. Vaknade kl.6 och fick springa. Det är bland de värsta jag vet. Speciellt när man börjar kl.7 och ska vara först på plats och ta rapport. Min avdelning är det dessutom väldigt mycket direkt på morgonen, många som vaknar tidigt och man behöver verkligen vara där kl.7.
Meen som tur var så var tunnelbanan för snabb och en anslutande buss försenad så jag hann dit en kvart snabbare, alltså kom jag bara 30min för sent ist för 60min. Dessutom så sov ALLA på avdelningen förutom en.. Dom valde rätt dag för sovmorgon.

Dagen hos dagmamman idag hade också gått bra, men han hade sovit oroligt, småvaknat då och då, men annars så. Imorgon så ska jag lämna honom kl.9 så det känns skönt, lite lugnare morgon för honom.
Åååå sovmorgon till kl. 7.30! Hoppas bara Vincent också vill ha sovmorgon.
Vincent äter grädde till sin pannkaka

1 kommentar:

  1. Ja hemskt att försona sig! Men snacka om att du gjorde det på rätt dag ;))

    SvaraRadera