torsdag 6 september 2012

Torsdag

Allt det mörka känns borta nu och jag tror att jag har släppt det.
Det är bra nu, världens bästa barn och världens finaste pojkvän.
Nästan lite för bra och jag blir rädd att det ska hända någonting,
en konstig känsla. Blev plötsligt orolig att det skulle hända Hasse
någonting idag när han åkte ut med båten, igårkväll blev jag rädd
att han skulle dö i sömnen.. usch heeeemska tanke!!!
Har i alla fall haft en jättebra ledig dag och jag känner mig SÅ utvilad..
kanske för att jag sov till kl.10 imorse.. när gjorde man det senast?




3 kommentarer:

  1. Men njuuuut av the moment! Typiskt oss människor, kan inte bara vara glad när man bör utan man blir orolig och börjar leta fel:-P Ha en grym helg nu istället;-)

    SvaraRadera
  2. Jag förstår precis vad du menar. Läskigt när allt känns FÖR bra. Man är då aldrig nöjd =P

    SvaraRadera
  3. Jag förstår precis vad du menar. Läskigt när allt känns FÖR bra. Man är då aldrig nöjd =P

    SvaraRadera