lördag 2 februari 2013

Sol och vår, asfalten är framme!

Det har verkligen känts som vår i luften idag.

Efter att Vincents farmor och farfar åkt hem så for vi till Farsta centrum och köpte muffinsformar.
Besökte också andra butiker och jag bestämde mig för att köpa promarkers, har blivit så sugen på att prova dom efter en arbetskamrat som målar så fint och bra med dom! Har nu provat och det blev inte magiskt bra bara för att man använde dom pennorna, så kanske lite övning:P
Vincent har även äntligen lärt sig att äta åt rätt håll med skeden!
Innan har han alltid vänt gaffeln/skeden upp och ner så att allt ramlar i knät,
även om man visat så gör han som han vill.. men nu så :)

1 kommentar:

  1. Hur blev det då? Jag satte mig och ritade efter att jag såg din instagram, blev så sugen:-P

    SvaraRadera