torsdag 28 februari 2013

Torsdag

Jag vaknade pigg innan kl.06, av att jag hade ont i halsen, somnade sedan om.. djupt.
Vaknade vid 7.30 av att Vincent står upp i sängen med vällingpulverpåsen, öppen.
Jahapp, vad väntar i resten av lägenheten? Jo vällingpulver i soffan, på golvet, i köket, i sängen.
Vincent har även tagit alla sina sängkläder och lagt dom och nallarna i en hög i hörnet i vardagsrummet.
Mina kort, inkl bankkort, har han pillat in under byråns tunna springa, på toaletten ligger alla tandborstar på golvet tillsammans med lite papperstussar. Han kan ha varit vaken 10 min eller 1 timme, jag vet inte, måste sovit riktigt djupt. Men det var väl roligt, det blir en storstädning idag hur som helst.

1 kommentar:

  1. Haha.. Du förlängde just mitt liv med några minuter, gud så rolig läsning :-) Förstår att du kanske inte tycker det var kul. Underbara barn! Kram på er

    SvaraRadera