onsdag 13 november 2013

13 november

Min onda rygg var ett brustet revben från en smäll i ryggen, 2 dygn efter så gjorde det så ont att jag nästan dog, självklart inte dog men det kändes så. Nu är jag nästan 1000:- fattigare efter 2 läkarbeök och mediciner..blä! Har i alla fall fått starkare värktabletter, tyckte det hjälpte till en början, men sen har jag tagit 2st såna plus voltaren = då kan jag andas och nästan sitta bekvämt! Men då mår jag så sjukt illa istället.. Men hellre illamående än fruktansvärt ont. Det har varit svårt med Vincent, jag har fått stänga in mig i sovrummet och Hasse har fått ta honom. Imorse provade jag lämna Vincent på förskolan,
det gick bra då jag steg upp 2 timmar innan honom och tog tabletterna, sen var han fantastiskt grym och klädde på sig själv! Och de nya vinterskorna som mormor köpt som han totalvägrat ha på sig och ens provat, dom tog han på sig också, bara sådär :) (Hade dock lagt upp alla gympaskor på hyllan)
Shit vad han kan mycket själv när man inte hjälper honom, storkillen.

Vincent med vinterskorna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar