torsdag 14 november 2013

Torsdag

Jag skulle behöva åka in till stan för att träffa studievägledaren idag men jag vågar inte åka så långt utifall jag skulle få jätteont, så är man fast i stan. Bara vändan till affären gör att jag får ont, trots tabletterna.
Jag har alltid trott att citodon var nån super-värktablett, trots att jag kombinerat med voltaren så tar det inte jättebra..(biverkningarna tar dock) fast iof idag känns det som att det biter bättre:)

Försöker att inte ha dåligt samvete för jobbet, men det är sjukt svårt.. jag har inte feber, eller är magsjuk, känns så fel att vara hemma, har mycket att göra också.. Jag är verkligen ingen sån som är hemma för att jag känt efter lite extra i lilltån. Men jag är från och till lite borta av tabletterna och borde väl inte ens köra bil, och framförallt ont och bör vila.. Gud jag kan inte ens bädda sängen. Så försöker koppla bort det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar