tisdag 24 juni 2014

Vincent äter korv

Korvätarn och vi har ätit på finrestaurang vid havet idag med gammelfarmor o gammefarfar.
Så himla härligt, nästa gång blir det strömming :)
Annars så har jag fått jobbigt med magen, hade rätt ont igår men tror att det berodde på packningen jag bar.
Idag får jag sammandragning/ont/tryck nedåt såfort jag reser mig.
Ska försöka fara o lämna uviodling imorgon då jag hade gbs med Vincent som troligen gjorde att tappen öppnades för tidigt.
Vaaars man nu ska vända sig, jobbigt att vara "bortrest" och inte höra till någonstans :)

1 kommentar:

  1. Efter kl 17 alla dagar kan du besöka jourcentralen på Åldhem. Vårdcentralsärenden på kvällstid. Annars har du rätt till vilken VC som helst för bedömning alt kvinnokliniken på NUS! Lycka till. Kram /Stephanie

    SvaraRadera