lördag 23 augusti 2014

Lördag

Hasse jobbar övertid idag, lika bra eftersom det på min lönespec stod: "Utbetalning: 0 kr".
Det har blivit något tokigt, så jag hoppas det fixar sig nu och att jag inte behöver vänta tills nästa månad.

Mår rätt bra nu, ibland, vissa dagar kan jag knappt gå, och vissa dagar går det bra.. Man vänjer sig vid att ha ont hela tiden. Vet egentligen inte vad det är, ibland känns det som grym foglossning, ibland som värkar, ibland bara ont.. Men det måste ju vara foglossning som jag känner när jag går.
Idag är det bara 50 dagar kvar till beräknade födelsedagen, det känns lite verkligare.
Vincent förstår nog fortfarande inte vad det innebär med en lillasyster, men att hon kommer ligga i spjälsängen har han fattat, även hennes vagn ska han "gunga och köra" när lillasyster skriker, så hon somnar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar