tisdag 19 april 2011

Tisdag

Suttit på balkongen och läst idag med, i sällskap med mina solrosor som fått luft och sol.
När jag kommer direkt in är huden röd och 1000 fräknar pang fram,
men efter en timme eller två inomhus så syns det knappt något.. konstigt.
Kanske blir litelite brun om jag har tur:)

Annars inatt när jag som vanligt vaknade av att det gör jätteont i magen,
går jag upp på toan, då brukar det vanligtvis släppa direkt som att det onda kommer
från att blåsan är full.
Men inatt gjorde det inte det, fick inte såna där sammandragningar med "mensvärk",
men jag hade mensvärk aktigt ont i magen..
Hoppas verkligen inte att något är på gång nu innan hasse ska fara till Gotland.
Det vore så himla typiskt.. Idag har jag inte känt av något på hela dagen,
så förhoppningsvis var det kanske växtvärk, eller nåt:)

2 kommentarer:

  1. Sådär i magen känner jag varje natt, åtminstone sista veckan. :) Jag tror att livmodern kanske bara "tränar" eller något. :) Haha

    SvaraRadera
  2. Du får uppdatera och säga vad doktorn sa. :) I mitt fall skulle det GÄRNA få betyda att jag föder snart men tyvärr så tror jag inte det. :) haha

    SvaraRadera