söndag 22 maj 2011

Söndag

Vi kom hem igår på dagen, blandade känslor..
Vi åkte och storhandlade lite och fyllde kylen och frysen och grillade.
Planterade även om solrosorna i lite större och ena tomatplantan jag fick av hasses syster.
Igårkväll gick jag och la mig kl 20.00 och klev inte upp förrän kl. 9.30 typ.
Har sovit hyffsat bra, vaknade med väldig mensvärk känsla vid 12-1, trodde det skulle
sätta igång men nepp nepp.. jag somnade om och vaknade utan ont.
Köpte en skön tunn vit skjorta, rabatt för att det var en pytteliten fläck som går bort i tvätten. 80:-

Tunn stor tunika 99.-
Idag har jag inte känt för nånting, men gå lite i Forum och kolla kläder gjorde jag.
Köpte lite mer som sitter stort och löst och svalt, som man kan ha över degmage sedan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar