onsdag 30 januari 2013




Idag har vi varit lediga hela dagen, imorgon är vi det med. Vi har ingenting speciellt planerat förutom någon småsak, och det känns faktiskt väldigt skönt.. vi bara är.
Jag har varit så trött på senaste, jobbat mycket, lång resväg, stress till jobbet, stress på jobbet, stress påväg hem från jobbet.. man hinner inte koppla av.
Men nu så kopplar vi av. Jobbar kort dag på fredag, och eftersom jag jobbade förra söndagen åt en arbkamrat så jobbar hon min lördag denna helgen, så jag blir ledig igen! Väldigt skön vecka:)

Jag har läst ut böckerna 50 shades, och var lite nere för det är ju så kul att ha något att läsa som man inte kan lägga ifrån sig, men nu har jag hittat en ny serie som jag blev nyfiken på, Beautiful Creatures.
Den går även på bio nu, eller snart, så skulle vara kul att läsa boken först och sedan se filmen..
Bara lite jobbigt att Hasse kommer vägra se den, inte alls hans typ av film.. Den verkar bra i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar